Friday, August 22, 2008

ေဖေဖနဲ့က်ေနာ္

ေဖေဖနဲ့က်ေနာ္

လက္။လက္ကေလးကိုဆုပ္ကိုင္ေပးထားတဲ့လက္
ၿမက္ခင္းႏုႏုေလးေတြေပၚက က်ေနာ္နဲ့သူ
ေၿခာက္ေသြ ့ရင့္ေရာ္ေနတဲ့ ပင္အိုႀကီးေအာက္က က်ေနာ္နဲ့သူ
လမ္းမရွည္ေတြေပၚက ေၿခရာႀကီးနဲ့ ေၿခရာေလး

လက္။လက္ကေလးကိုဆုပ္ကိုင္ေပးထားတဲ့လက္
တစ္ခုနဲ့တစ္ခု ညင္ညင္သာသာေလး ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့လက္
အခုေတာ့.....
အတူမရွိေတာ့တဲ့ က်ေနာ္နဲ့သူ
အရင္ကဆို
ကုိယ့္ေၿခရာ၊ကိုယ့္လက္ဟန္နဲ့
လႊတ္ထားၿပီး
တစ္ေယာက္တည္းေလွ်ာက္ေစခဲ့တယ္။

လက္။လက္ကေလးကိုဆုပ္ကိုင္ေပးထားတဲ့လက္
ေၿခရာေတြထဲကေၿခရာေလးတစ္ခု
အေ၀းတစ္ႏိုင္ငံက ေၿခရာငယ္
အရင္လုိ လမ္းမရွည္ေတြေပၚ မေလွ်ာက္ႏိုင္ေတာ့
အခုေတာ့ တစ္ေယာက္တည္းေလွ်ာက္ေနၿပီ
တမ္းတေနတယ္
အရင္က ဆုပ္ကိုင္ေပးထားတဲ့
ဘ၀ပဲ့ကိုင္ရွင္ ရဲ့ လက္

(bbk 22aug)

2 comments:

Unknown said...

ဟုတ္ကဲ့
ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲ့ဒီလက္ကေလးကိုခုခ်ိန္ေတြထိ ဆုပ္ကိုင္ထားတယ္
ေနာက္ဆံုးထြက္သက္ထိဆိုရင္ပိုမွန္မယ္ ထင္တယ္ အဆင္ေျပပါေစအားလံုးပဲ

ဇင္ေယာ္ said...

ေၿခရာၾကီးရဲ့ ေၿခလွမ္းေတြကို ေၿခရာေလးလည္း ထပ္တူထပ္မွ် နင္းနိုင္ပါေစဗ်ာ။ ရွားရွားပါးပါး အေဖ့ကဗ်ာေလးကို ခံစားသြားပါတယ္။